Πληρωμές

Τρόποι Πληρωμής

 

1) Πληρωμή με αντικαταβολή

Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των €150!

Η αντικαταβολή προτιμάται συχνά για συναλλαγές από απόσταση, τόσο για πρακτικούς λόγους όσο και για λόγους ασφάλειας, όπως επίσης και από όσους δε διαθέτουν πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.

Με αυτόν τον τρόπο πληρωμής, θα πληρώσετε με μετρητά μόλις λάβετε το δέμα με τα προϊόντα που παραγγείλατε.

Η μέθοδος της αντικαταβολής σας επιβαρύνει με επιπλέον κόστος από αυτό των μεταφορικών, το οποίο προστίθεται στο συνολικό κόστος της παραγγελίας σας και αναγράφεται στο καλάθι αγορών κάνοντας checkout.

Σημείωση:

Το κόστος της αντικαταβολής είναι €1,90 ανά παραγγελία και προστίθεται στην απόδειξη λιανικής πώλησης.

 

2) Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των €150!

 

Σε αυτήν την περίπτωση δεν υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση, όπως π.χ. στην αντικαταβολή και η συγκεκριμένη μέθοδος πληρωμής εξυπηρετεί κυρίως άτομα που δε διαθέτουν κάποια κάρτα, λογαριασμό PayPal και δε συναλλάσσονται συχνά μέσω Internet.

Βέβαια, η χρήση υπηρεσιών webbanking είναι πλέον από τις πιο διαδεδομένες, εάν δεν υπάρχει πιστωτική κάρτα ή άλλη λύση ηλεκτρονικής πληρωμής.

Σύμφωνα με τη νομοθεσία για το ηλεκτρονικό εμπόριο και το Νόμο 2251/1994 που ρυθμίζει τις συναλλαγές από απόσταση, από τη στιγμή που τα χρήματα μιας παραγγελίας κατατεθούν σε τραπεζικό λογαριασμό, το ηλεκτρονικό κατάστημα οφείλει να αποστείλει άμεσα το προϊόν στον αγοραστή.

Χρειάζεται όμως μεγάλη προσοχή, διότι στην ουσία τα χρήματα σας κατατίθενται σε λογαριασμού τρίτου προσώπου και δεν μπορούν να επιστραφούν, χωρίς τη μεσολάβηση σύνθετων νομικών διαδικασιών.

Όπως είναι κατανοητό, ο συγκεκριμένος τρόπος πληρωμής έγκειται απόλυτα στη φερεγγυότητα και την αξιοπιστία του πωλητή και εμπεριέχει μεγάλο ρίσκο από την πλευρά του αγοραστή – καταθέτη για τις ηλεκτρονικές αγορές.

 

3) Πληρωμή με κάρτα (πιστωτική, χρεωστική ή pre-paid)

Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των €150!

Η χρήση πιστωτικής κάρτας είναι ένας ευέλικτος και ασφαλής τρόπος πληρωμής για τις ηλεκτρονικές σας αγορές.

Το σημαντικότερο στοιχείο είναι ότι το χρηματικό ποσό της συναλλαγής σας αρχικά “δεσμεύεται” και χρεώνεται σε δεύτερο χρόνο.

Εκτός από την πιστωτική κάρτα, μπορείτε να χρησιμοποιείτε τη χρεωστική, η οποία συχνά έχει χαμηλότερο ημερήσιο όριο σε σχέση με την πιστωτική.

Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια προπληρωμένη κάρτα (pre-paid) με την οποία πραγματοποιείτε αγορές μόνο για το ύψος του ποσού με το οποίο έχετε “φορτίσει” την κάρτα.

Έχετε υπόψιν σας ότι, πλέον, οι περισσότερες τράπεζες παρέχουν υπηρεσία παρακολούθησης κινήσεων για τις κάρτες που συνδέονται με κάποιον τραπεζικό λογαριασμό, άρα μπορείτε να ενημερώνεστε για κάθε κίνηση - χρέωση, είτε μέσω SMS, είτε τηλεφωνικώς.

Η χρήση της κάρτας, ίσως είναι ο ιδανικότερος τρόπος πληρωμής για μία αγορά από το Internet. Σε οποιαδήποτε περίπτωση προβλήματος με κάποια συναλλαγή μέσω κάρτας, μπορείτε να απευθυνθείτε στην τράπεζα σας.

 

4) Πληρωμή με υπηρεσίες ηλεκτρονικών πληρωμών (PayPal)

Η χρήση της υπηρεσίας ηλεκτρονικών πληρωμών, όπως το PayPal, είναι ένας ασφαλής τρόπος για να κάνετε ηλεκτρονικές αγορές, καθώς τα στοιχεία της κάρτας σας δεν αποκαλύπτονται σε τρίτους.

Στο στάδιο της πληρωμής για την παραγγελία σας θα αναζητήσετε το σχετικό εικονίδιο του PayPal.

Κάνοντας κλικ στο εικονίδιο, ανακατευθύνεστε στην ασφαλή ιστοσελίδα της υπηρεσίας πληρωμών, όπου θα ολοκληρώσετε την πληρωμή.

Στη συνέχεια επιστρέφετε στη σελίδα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, όπου επιβεβαιώνεται η πληρωμή σας και ολοκληρώνεται η παραγγελία σας.

 

Μετά την αγορά – ολοκλήρωση της παραγγελίας

 

Με την ολοκλήρωση της αγοράς σας, θα λάβετε, μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος, επιβεβαίωση της καταχώρησης της παραγγελίας σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Αυτό το e-mail αναγράφει τα σημαντικά στοιχεία της συναλλαγής, όπως τον αριθμό παραγγελίας, την περιγραφή του προϊόντος που παραγγείλατε, το χρόνο και τρόπο παράδοσης και την επιβεβαίωση της πληρωμής.

Το ηλεκτρονικό αντίγραφο της παραγγελίας μαζί με τους λογαριασμούς πληρωμής της κάρτας, αποτελούν το ψηφιακό αποτύπωμα της αγοράς σας – το αποδεικτικό στοιχείο που θα σας χρησιμεύσει σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος.

Εάν δε λάβετε κάποιο μήνυμα επιβεβαίωσης, καλό είναι να επικοινωνήσετε με το κατάστημα μας για να δείτε εάν υπήρξε κάποιο θέμα.